7 paź 2012

Która jest moja Pani?


mimo istnienia naszej www, pierwszoroczniaki potrzebują wsparcia w sprawach pozornie oczywistych. Dostałam właśnie maila od studentki, która nie wie, "do której Pani ma iść z podaniem".

Dziekan Górak-Sosnowska zamieściła tabliczkę, w której należy się jakoś odnaleźć. Okazuje się jednak, że po kliknięciu swojego toku i literki widzicie kilka Pań na jednej stronie.

Może faktycznie będziemy musiały to jakoś ulepszyć - na razie podpowiem, że "Wasza Pani" to będzie ta, która jest na samej górze po otwarciu nowej strony.

A my pomyślimy, co z tym zrobić - niestety żadna z nas nie jest informatykiem a dostarczone narzędzia są dość mało wyrafinowane :-(

7 komentarzy:

  1. Tak działa kotwiczka - jedyne, co może pomóc w lokalizacji danego elementu na stronie przy obecnym systemie edycji stron. Szczęśliwie każda z Pań ma wyszczególnione w opisie, jakimi studentami się zajmuje. A dla tych, którzy nie zdążą sprawdzić - polecam informację o okienkach w gablocie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli macie Pani Profesor i Pani Doktor dostęp do edycji kodu HTML ręcznie, to mogę w tym tygodniu napisać kod tabelki z linkami otwierającymi podstrony w nowym małym okienku przeglądarki z danymi poszukiwanej Pani.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamy, a nawet umiemy wkleic. Prosze do mnie przysylac.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie no, ja myślę, że ta pierwszaczka się jednak nabijała...

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie, okazało się, że źródłem zmyłki było to, że legitymacje były wydawane wg literek alfabetu, a potem literki zniknęły...

    OdpowiedzUsuń
  7. A tymczasem Pan Krzysztof dotrzymał słowa i przesłał mi obiecany kod HTML (już kilka dni temu). Dzisiaj powinien być już gotowy na stronie DSM :)

    OdpowiedzUsuń