6 lis 2012

Oświadczenia dla maruderów

Widzę, że zawzięli się Państwo, żeby testować moją cierpliwość. Przyznam, że w dniu Wszystkich Świętych dostałam tylko 80 maili i żaden nie dotyczył oświadczeń, ale niestety teraz budzą się maruderzy, którzy nie złożyli, zapomnieli, nie wiedzieli, myśleli, że.... etc.

Niniejszym informuję, że od najbliższego czwartku (8.11) do niedzieli (11.11) a ściślej rzecz ujmując do 9.00 rano w poniedziałek, na mój wniosek Centrum Informatyczne otworzy ponownie system w WD i umożliwi wypełnienie oświadczeń w formie elektronicznej (wydrukowane należy następnie złożyć w Dziekanacie do 15 listopada). Proszę pamiętać, że samo złożenie papierowego oświadczenia nic nie daje, bo Ministerstwo pobiera te informacje poprzez system POLon i żaden urzędnik nie będzie przyjeżdżał sprawdzić, co my tam sobie przechowujemy w Dziekanacie.

Informacja o powyższym rozwiązaniu zamieszczona będzie też w aktualnościach DSM (czy ktoś je sprawdza?) oraz rozesłana na wasze konta pocztowe (czy ktoś je przegląda?). Podobnie zresztą, jak ostatnio, kiedy byli Państwo informowani wszystkimi możliwymi kanałami, a pomimo tego ok. 200 osób nie dopełniło swojego obowiązku.

W celu uniknięcia nieporozumień przypominam, że oświadczenie składa każdy student studiów stacjonarnych realizowanych nieodpłatnie, który rozpoczął studia w roku akademickim 2011/12 lub później. Więcej wskazówek znajdą Państwo tutaj.

W celu uniknięcia nagminnie powtarzających się pytań:
  • Nie - niestacjonarni nie składają.
  • Nie - ci którzy zaczęli studia w roku akad. 2010/11 nie składają (chyba, że zaczęli drugi kierunek)
  • Nie - przy rozpatrywaniu, czy jestem na drugim czy na pierwszym kierunku nie uwzględniam studiów licencjackich. Ani żłobka, przedszkola, szkoły podstawowej, gimnazjum, liceum i kursu szydełkowania....

18 komentarzy:

  1. Pani Dziekan, świetny dobór obrazka:D nie mogę się przestać śmiać:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ten obrazek zachwycił - skojarzenie było natychmiastowe :-)

      Usuń
  2. Mnie się natomiast bardzo podoba równoważnik zdania na samym końcu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :-) Cieszę się, że te detale zwróciły Waszą uwagę, bo ja kocham takie małe szczególiki - jak już nic innego nie budzi radości to chociaż tyle :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy osoby na wymianach mogą przesłać oświadczenie pocztą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wypełnić należy w WD a potem dostarczyć po powrocie lub pocztą ale podpisane.

      Usuń
    2. W takim razie jeśli ja miałam na czas wypełnione oświadczenie w WD, a jestem teraz w Niemczech i papierowe oświadczenie dojdzie poczta z opoznieniem, to nic sie nie stanie? Jestem od tego semestru na rok za granicą.

      Usuń
    3. jeśli jest w WD, to papierowe można dosłać pocztą i nic się nie stanie :-)

      Usuń
  5. Pani Dziekan

    Wypełniłem pierwsze oświadczenie, ale naszły mnie pewne wątpliwości, więc chciałbym się upewnić i uprzejmie proszę o odpowiedź.
    Aktualnie jestem studentem jednolitych studiów magisterskich, stacjonarnych, na uw rozpoczętych w roku akademickim 2008/2009 oraz studiów magisterskich, stacjonarnych, na SGH, rozpoczętych w semestrze zimowym 2012/2013 (czyli teraz). Czy w związku z tym wypełniam pierwsze oświadczenie?

    OdpowiedzUsuń
  6. Pani Dziekan,

    poprzednie studia mgr skończyłam w tym roku, drugie kontunuuje na SGH, rozpoczęłam je w 2010 roku. Rozumiem, że mnie to oświadczenie już nie obowiązuje? Poza tym nie widzę go w WD.

    Z góry dziękuję za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pani Dziekan,

    obecnie jestem na wymianie i właśnie przeczytałam maila o obowiązku złożenia oświadczenia, oraz przypomnienie, i jestem objęta obowiązkiem złożenia oświadczenia. System jest już zamknięty, co mogę zrobić w takiej sytuacji?

    Z góry dziękują za odpowiedź,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://takdladsm.blogspot.com/2012/11/koniec-i-kropka-do-marca.html

      Usuń
  8. Pani Dziekan, w związku z tym powyższym nic nie rozumiem. Wypełniłam zgłoszenie internetowo po czym doczytałam, że dotyczy tylko studentów którzy rozpoczęli studia od roku akademickiego 2011/2012 (ja rozpoczęłam w 2010/2011 zima). Po czym udałam się do dziekanatu aby to wyjaśnić i Pani w okienku powiedziała mi, że nie muszę tego składać. Właśnie przeczytałam na blogu, że osoby które studiowały drugi kierunek jednak musiały go złożyć, a koleżanka z postu wyżej nie musiała. Więc już się pogubiłam :)
    Dokładniej moja sytuacja jest taka, że jednocześnie zaczęłam dwa kierunki magsterskie na różnych uczelniach w roku 2010/2011 (poźniej na SGH miałam dziekanke). Obecnie z jednego kierunku jestem juz magistrem. Więc trudno stwierdzić, który kierunek był pierwszy, a który drugi.
    Teraz się zastanawiam, czy dobrze zrobiłam nie zostawiając jednak wydrukowanego podania u Pani w okienku :( A jeśli źle zrobiłam, to co ja mam teraz zrobić?

    Z góry dziękuję za odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oświadczenia składają Państwo tylko odnośnie do kierunku(-ów) rozpoczętych w roku akad. 2011-12 lub później. Czyli Pani to nie dotyczy.
      Nie wiem, o czym "powyższym" Pani pisze - proszę przywołać konkretny nick albo wpis. Powyżej jest dużo komentarzy i żaden nie dotyczy takiego przypadku, jak Pani.

      Usuń
  9. Hmmm...patrząc z drugiej strony na moją sprawę, wydaje mi się, że prawo nie działa wstecz. W mojej sytuacji studiowałam jednocześnie obydwa kierunki nieodpłatnie tylko w roku akademickim 2010/2011, po czym w roku akademickim 2011/2012 (kiedy to rzekomo obowiązywała reforma) studiowałam tylko jeden kierunek (na SGH miałam dziekankę bez zachowania prawa studenckich), więc po powrocie, kiedy również funkcjonuje zmiana w nieodpłatnym studiowaniu, studiuję już tylko jeden kierunek.

    OdpowiedzUsuń