10 sty 2016

Procedura wnoszenia zmian do LA - moduły zamiast semestru

Dawno nie pisałyśmy nic na temat wyjazdów zagranicznych. W dużej mierze dlatego, ponieważ wszystko zostało już opisane w cyklu "Student wyjechany" autorstwa dr Magdy Szybiak. Pojawiła się jednak nowa okoliczność, a tym samym i pretekst do napisania kolejnego tekstu. Tym razem opisana została procedura wnoszenia zmian do LA w przypadku, gdy semestr na uczelni przyjmującej podzielony jest na moduły.  Oddaję głos dr Magdzie Szybiak:
 
Poniższa procedura zostaje wprowadzona od semestru letniego 2015/2016 i dotyczy tylko tych z Państwa, których semestr podzielony jest na moduły. Pozostałych Państwa obowiązuje procedura wyjazdowa nr 2 (wersja bez modułów). W związku z kwalifikacją na program wymiany złożyliście państwo w Dziekanacie podania – skierowanie i wniosek LA. Uprzejmie informuję, że w terminie jednego miesiąca od rozpoczęcia semestru na uczelni przyjmującej możecie państwo składać zmiany do oryginalnego LA. 

Zasady składania zmian do LA: 

  1. Jedyny format składania zmian to podanie przez Wirtualny Dziekanat. W WD znajduje się wzór podania, które należy obowiązkowo wypełnić – niezależnie od tego, czy składają Państwo zmiany, czy nie. Ci z Państwa, którzy nie składają zmian, są proszeni o zaznaczenie pola „student nie będzie składał zmian do LA” i przesłanie formularza. Brak zgłoszonych zmian do 1 m-ca od rozpoczęcia zajęć oznacza rozliczenie studenta według pierwotnie złożonej deklaracji 
  2. Jeżeli semestr podzielony jest na moduły, należy w WD wybrać podanie dot. zmian, w polu Oryginalna deklaracja wpisać wszystkie przedmioty w deklaracji pozostawione w SGH, a następnie zaznaczyć kropkę: Jednocześnie informuję, że semestr w Uczelni partnerskiej jest podzielony na dwa moduły. 
  3. Wybranie tej opcji wywoła dwie tabele – służą one do wprowadzania zmian w modułach. W nagłówku pierwszej tabeli należy wpisać datę rozpoczęcia i zakończenia (wybór z kalendarza). Po wpisaniu daty WD nalicza 1 m-c czasu na zmianę w danym module. W kolejnych liniach należy wpisać przedmioty, które są realizowane w pierwszym module (TYLKO te, przedmioty z drugiego modułu pozostają w tabeli Oryginalna deklaracja). 
  4. Tak wypełnione podanie można już wysłać, chyba, że znają Państwo termin rozpoczęcia drugiego modułu. Wtedy można wpisać daty w kalendarzu w nagłówku drugiej tabeli. 
  5. Jeśli zajdzie potrzeba złożenia zmian na przedmioty drugiego modułu, można podanie wysłać ponownie, wypełniając drugą tabelę wyłącznie przedmiotami z drugiego modułu. 
  6. Obowiązkiem każdego studenta jest sprawdzenie decyzji w WD na podanie dotyczące zmian w LA lub podanie dodatkowe. Brak sprawdzenia decyzji nie jest argumentem w rozstrzyganiu późniejszych wątpliwości, w odwołaniach do Rektora itp. W przypadku negatywnej decyzji lub odrzucenia podania z powodów wpisanych w komentarzu, w terminie 1 m-ca można podanie przesłać ponownie. W tym przypadku ponownie obowiązuje sprawdzenie decyzji w WD. 
  7. Pozostała część procedury wprowadzania zmian do LA pozostaje taka sama dla wszystkich studentów (w tym przedłużenie czasu na składanie zmian, zmiana liczby ECTS na mniejsza niż 24 itp.)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz