7 sty 2015

Laureatki TRAVELLENGE

Kolejny sukces naszych studentek: panie Natalia Pawlik i Elżbieta Tarniowa zostały laureatkami krajowego etapu oraz zajęły 3. miejsce w Międzynarodowym Finale konkursu TRAVELLENGE, organizowanego przez momondo. Prezentacja polskiego zespołu została bardzo dobrze przyjęta przez Jury, a umiejętności opracowania strategii i prezentowania swoich pomysłów zapewniły paniom Natalii i Elżbiecie trzecie miejsce wśród ponad 800 uczestniczących zespołów. Pani Elżbieta Tarniowa jest studentką IV semestru a Pani Natalia Pawlik jest studentką II semestru studiów magisterskich.

Dwa słowa o samym konkursie:
Studenci z 15 krajów otrzymali zaproszenie, by połączyć siły i zmierzyć się z autentycznym wyzwaniem - pierwszym konkursem w branży turystycznej opartym na rzeczywistych danych: momondo TRAVELLENGE. Grupą docelową konkursu byli studenci marketingu i kierunków okołobiznesowych, którzy chcieli poddać swoją kreatywność sprawdzianowi na arenie międzynarodowej, wykonując zadanie dla jednej z wiodących światowych marek związanych z podróżami. 

Zadaniem uczestników było zaproponować pomysły na rozwój marki momondo na rynkach ich własnych krajów. Dwuosobowe drużyny miały przedstawić innowacyjne strategie marketingowe, które wyraźnie wzmocnią pozycję rynkową momondo. W ramach TRAVELLENGE rywalizowały zespoły studenckie z 15 krajów: od Finlandii po Hiszpanię. Zwycięzcy etapów krajowych przechodzili do Finału Międzynarodowego, który odbył się w siedzibie momondo w Kopenhadze. Na miejscu studenci mogli dzielić się i wymieniać wiedzą i pomysłami; była to też okazja, by poznać się bliżej i nawiązać kontakty ze zwycięskimi zespołami z innych krajów, a także uczestniczyć w certyfikowanych Warsztatach Mistrzowskich (Master Class).

Każdy zespół wygrywający eliminacje krajowe stworzył koncepcję strategii marketingowej, która ma potencjał spowodowania jakościowej zmiany pozycji momondo na danym rynku. Podczas Międzynarodowego Finału w Kopenhadze zespoły przedstawiały swoje strategie przed jury składającym się z wiodących międzynarodowych specjalistów marketingu i informatyki – z Facebooka, Google, MEC i momondo. 

Wydarzenie uświetniła oficjalna gala, podczas której przeprowadzono ceremonię wręczenia nagród. Zwycięzcy Finału Międzynarodowego Tegoroczny Finał Międzynarodowy oraz 5000 euro nagrody wygrali Aleksiej Kuzniecow i Alina Werbenczuk z Rosji. Drugie miejsce zajęli Barbara Babati i Khaled Arab z Finlandii, którzy otrzymali najnowsze kamery GoPro Hero4 silver action, zaś na trzecim miejscu uplasowały się Polki - Natalia Pawlik i Elżbieta Tarniowa, z których każda otrzymała Voucher Podróżny o wartości 200 euro. 

Serdecznie gratuluję obu Paniom i życzę podboju branży turystycznej!!!

1 komentarz:

  1. Szanowni Państwo!

    Chciałem poinformować, że w minionym etapie deklaracji w WD wystąpił niezmiennie ten sam co zwykle błąd, tj. próbując sprawdzić jak wygląda plan zajęć bez danej kolizji okazuje się, że po usunięciu dowolnego przedmiotu z listy kolizyjnych system usuwa go trwale (nawet bez akceptacji deklaracji). Z racji, że ma to miejsce któryś semestr z rzędu napisałem maila do osób zarządzającym WD. Przekazuje Państwu te informację, żebyście się Państwo nie dziwili, dlaczego studenci nie mogli się dopisać do danego przedmiotu ( byłem dopisany, przedmiot miał 150/150 chętnych/możliwych i zostałem usunięty z listy ) mimo iż brali udział w procesie.

    Załączam korespondencję:

    "
    Szanowni Państwo chciałem sobie pousuwać kolizję i zobaczyć jak
    wygląda plan w różnych konfiguracjach - nie mogę tego zrobić, bo jak
    raz usunę przedmiot, to nie mogę zobaczyć wersji z drugim przedmiotem,
    co jest bez sensu.

    Możecie Państwo coś z tym zrobić?"

    "Niestety, nie. Usuwanie kolizji polega na usunięciu jednego z kolidujących przedmiotów. Najlepiej jest najpierw sprawdzić z harmonogramem różne opcje zmiany przedmiotów a dopiero później usuwać przedmiot.

    Pozdrowienia"

    "Witam,

    Szanowni Państwo, ale ja nawet nie zaakceptowałem deklaracji! , nie
    rozumiem, dlaczego te funkcje raz są dostępne a raz nie. Poza tym są
    przedmioty trwające pół semestru, których układ jest różny, tj blokują
    te na cały semestr i czasem chwilę zajmuje skomponowanie sobie 2
    przedmiotów na pół semestru o ile to możliwe. Tak na logikę to to
    narzędzie będzie znacznie bardziej funkcjonalnie jak nie będę musiał
    sprawdzać w harmonogramie w excelu i jeszcze brać kartkę i sobie
    sprawdzać, która kompozycja najbardziej mi odpowiada...bo w założeniu
    chyba właśnie po to są takie platformy, żeby nie robić tego ręcznie.

    Pozdrawiam zawiedziony."

    Dzięki temu system po raz kolejny powoduje zbędne problemy i Państwa dodatkową pracę, bowiem jeśli ktoś zajmie moje miejsce to ja przybiegnę z podaniem do Państwa i podpisem [znowu] zdziwionego wykładowcy.

    OdpowiedzUsuń