13 maj 2016

Spontaniczny wpis gościnny ;-)


Szanowni Państwo - tym razem wyraziłam zgodę na wpis gościnny z 3 powodów:
  • po pierwsze Pani Karolina Demiańczuk jest naszą studentką i świetnym przykładem "nadawania sensu studiowaniu" ;-)
  • po drugie w ub. semestrze zaliczyła u mnie zajęcia z SMMS i tam właśnie przedstawiła strategię marketingową wdrażania aplikacji Spontime jako pracę zaliczeniową - a ja szaleję ze szczęścia, kiedy widzę, że coś, co robimy na zajęciach, ma szerszy wymiar niż tylko dążenie do uzyskania zaliczenia
  • po trzecie rozwija tę aplikację niejako pod opieką SGH, więc niech ten skromny wpis będzie wkładem DSM w przyszły (wierzymy!) sukces przedsięwzięcia, które doczekało się już niemałego uznania
Oto wpis Pani Karoliny:

Zapraszamy do testowania Spontime! 

Chciałabym zaprosić Was wszystkich do wersji testowej Spontime. Będzie nam bardzo miło usłyszeć Wasz feedback i sugestie (info@spontime.co ) ! 

Użytkownicy Androida mogą pobrać aplikację poprzez link: https://play.google.com/apps/testing/co.spontime
Użytkownicy iPhone’a - wyślijcie swoje maile na info@spontime.co , po czym wyślemy Wam zaproszenie do aplikacji.

Przy okazji, zachęcam Was wszystkich do korzystania z każdej możliwości jaką oferuje nam SGH. Studia to zdecydowanie najlepszy czas na rozwój własnych pomysłów – nigdzie nie otrzymamy takiej pomocy, jak na uczelni. Profesorowie chętnie odpowiadali na nasze pytania o sprawy prawne czy marketingowe i pomagali w rozwoju projektu. Ja sama często poruszałam temat Spontime na konsultacjach i nigdy nie spotkałam się z odmową pomocy. Wykorzystywałam też każdą możliwość, aby rozwijać mój pomysł na zajęciach - każdy zadany projekt, raport czy prezentację łączyłam ze Spontime, przez co mogłam przy okazji prac zaliczeniowych dalej doskonalić aplikację. Np. podczas zajęć ‘Social Media Marketing Strategies’, których jednym z warunków zaliczenia jest przygotowanie strategii marketingowej w mediach społecznościowych dla wybranej firmy - oczywiście rozwijałam strategię dla Spontime :) Dzięki temu zbierałam materiały, które dziś wykorzystuję w praktyce. 

Jeśli macie więc jakiekolwiek pomysły, które chcielibyście rozwijać, nie czekajcie i zacznijcie działać póki jeszcze jesteście na studiach. Nawet jeśli się nie uda, nic się nie stanie - nigdy nie będziecie żałować, że nie spróbowaliście i nikt nie zabierze Wam tego, co doświadczyliście i czego się przez ten czas nauczyliście :) Chętnie też odpowiem na Wasze pytania – możecie znaleźć mnie na Facebooku albo pisać na maila :) 
-----------------------------------------------------------------------

A ja dorzucam jeszcze linki o Pani Karolinie i jej apce :-) oraz adres do strony Spontime Inc., gdzie mogą Państwo poznać pozostałych członków zespołu (Pan Michał w bieżącym semestrze także złamał się na udział w moich zajęciach i w pięknym stylu praktycznie już je zaliczył - było mi niezmiernie miło!).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz