25 sie 2013

Proszę szerokim łukiem omijać Dziekanat...

Nie myślałam, że kiedykolwiek napiszę coś tak złowieszczego, ale faktycznie przez najbliższe dwa tygodnie proszę ograniczyć liczbę odwiedzin w DSM do niezbędnego minimum. Prośba dotyczy zarówno wykładowców, jak i studentów. W miarę możliwości proszę przerzucić się na korespondencje mailową.

Pomimo trwających prac remontowo-budowlanych w kampusie SGH, udało nam się "załapać" na remont antresoli, co oznacza nieprawdopodobny hałas i pył, opadający na wszystko i na wszystkich. Duża część szaf i sprzętów będzie zabezpieczona foliami, choć nie sposób po prostu wstrzymać całkowicie pracy w dziekanacie. 

Nawet w czasie tzw. wakacji studenci systematycznie zasilają nas podaniami i problemami, a ja nie pozostaję im dłużna - w ciągu ostatnich dwóch miesięcy rozesłaliśmy kilkadziesiąt kolejnych powiadomień o skreśleniach lub zagrożeniu skreśleniem. Rozumiem, że w wakacje niełatwo myśleć o obowiązkach, ale jeśli ktoś zwleka dwa lata ze złożeniem pracy magisterskiej, to niestety musi się liczyć z tym, że wygasa ważność absolutorium... Równie surowo traktowane są przypadki zaległych płatności (rekordzista zalega ponad dwa lata!).

Proszę wykorzystać fakt, że przez dwa tygodnie praca Dziekanatu (w tym korespondencja) zostanie mocno spowolniona i jeśli to tylko możliwe, warto zrobić sobie rachunek sumienia, sprawdzić stan zobowiązań wobec Uczelni oraz postępy w pracy naukowej i w razie potrzeby piorunem uregulować płatności lub dostarczyć do DSM zaległe prace magisterskie :-)

Potraktujmy ten remont jako dwutygodniową karencję ;-)

5 komentarzy:

  1. Dobry wieczór Pani Dziekan.

    Od października będę studentem IV semestru studiów sobotnio - niedzielnych. Do zrealizowania specjalności "rachunkowość" w ramach kierunku FiR brakuje mi zaliczenia jednego z przedmiotów specjalizacyjnych.

    Niestety, podobnie jak w kończącym się semestrze tak i w tym nadchodzącym zajęcia z tego przedmiotu będą kolidowały z lektoratem.

    Ponieważ jest to ostatni semestr, więc rozpocząłem staranie o uzyskanie zgody na tryb indywidualny. Ponieważ trwają wakacje, podejrzewam, że nie uda mi się skontaktować z Osobą prowadzącą zajęcia i uzyskać zgodę przed upływem terminu rejestracji.

    W związku z powyższym mam pytanie: czy mogę teraz nie deklarować 3 pkt ECTS w czasie korekty deklaracji (= zadeklaruję 3 pkt ECTS mniej niż potrzebuję do zaliczenia studiów), a później, po rozpoczęciu zajęć (czyli ok. 10 października) złożyć w DSM podanie o tryb indywidualny ze zgodą Prowadzącego przedmiot (zakładam, że uzyskam zgodę Prowadzącego w październiku, kiedy możliwy będzie kontakt na uczelni)?

    Wiem, że w takiej sytuacji jak ja może być więcej osób (chodzi o ten sam przedmiot i są to osoby z nadchodzącego IV semestru), w związku z czym mam też dwa pytania dodatkowe:

    - czy istnieje szansa na uruchomienie dodatkowej grupy (na razie przedmiot ma jedną grupę, tylko w czasie lektoratu)? jeśli tak, ile osób musiałoby wyrazić chęć uczęszczania i do kiedy z takim wnioskiem należałoby wystąpić?

    - zakładając, że dodatkowa grupa nie zostałaby uruchomiona, czy istnieje jakieś ograniczenie na ilość studentów, którzy mogą realizować dany przedmiot w trybie indywidualnym (zakładam, że wszyscy będą w tej samej sytuacji - IV semestr, przedmiot specjalizacyjny, kolizja z lektoratem).

    Z góry dziękuję za odpowiedź i jednocześnie przepraszam, że pytania są trochę niezgodne z tematem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spraw indywidualnych nie rozpatruję na forach. Proszę korzystać z maila.

      Usuń
    2. Zgodnie z zaleceniami skorzystałam z maila i...już tydzień nie mam odpowiedzi. Napisałam nawet do dwóch asystentek toku (sprzed urlopu dziekańskiego i do tej Pani, która teraz będzie moją asystentką toku). Zatem może lepiej jednak pojawić się osobiście lub załatwić sprawę telefonicznie?

      Usuń
    3. Chciałam tylko dodać, że moja niecierpliwość wynika z faktu, że pytanie dotyczy deklaracji, która zaczyna się 6 września, w innym przypadku na pewno bym zaczekała aż będzie 'spokojniej':)

      Usuń
    4. Proszę napisać do swojej asystentki toku i cc do mnie :-)

      Usuń